Комисии
- Арбитраж
- Банкова техника и практика
- Търговско право и практика
- Маркетинг и Реклама
- Конкуренция
- Финансови услуги и осигуряване
- Митнически и търговски регулации
- Интелектуална собственост
- Данъчна политика
- Транспорт и логистика
- Търговия и инвестиции
- Корпоративна отговорност и антикорупция
- Електронен бизнес, IT и Телекомуникации
- Околна среда и енергия
- Бизнес инициатива срещу фалшифицирането и пиратството (Business Action to Stop Counterfeiting and Piracy - BASCAP)
- Бизнес инициатива за подкрепа на информационното общество (BASIS)
Маркетинг и Реклама
Мандат
Да поддържа високи етични стандарти в маркетинга чрез бизнес саморегулация посредством спазване на международните маркетингови правила на ICC и да изгражда позиция на бизнеса на световно равнище относно правителствените инициативите, засягащи регулацията на пазара и защитата на потребителите.
Дейности
- Популяризиране на маркетинговия кодекс на ICC и насърчаване на неговото използване като основа за общи стандарти за търговия и инвестиции, както по отношение на саморегулацията в областта на рекламата
- Повишаване на осведомеността и използването на рамковия документ на ICC за отговорни маркетингови комуникации по отношение на околната среда
- Изготвяне на карта относно възникващи проблеми в сферата на маркетинга и рекламата с цел осигуряване на адекватна защита за потребителите и съхраняване на тяхното доверие